loading...
خرید اینترنتی گیتار - گیتار ایران
ماهان بازدید : 203 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

موسیقی ما را تعریف می کند .موسیقی فرهنگ ما و میراث ما را تعریف می کند.بسیاری از ما به دنبال نوازندگان بزرگ و یا بزرگ شدن در صنعت موسیقی هستیم   اگرچه بسیاری از ما هرگز به این دو نخواهیم رسید، اما ما از تلاش خود متوقف نخواهیم شد . من یک موسیقیدان هستم که گیتار مینوازد و قصد دارم تا چند نکته را که قبل از خرید اینترنتی گیتار باید بدانید را به اشتراک بگذارید.

1.     با گیتار قبل از خرید آن بنوازید.

اگر چه این ساز ممکن است به نظر خیره کننده در اینترنت باشد، شما ممکن است از نواختن آن لذت نبرید. من تجربه زیادی داشته ام و این احساس وحشتناکی است که هزینه های زیادی را برای یک گیتار صرف می کنید که بعد از خرید نتوانید از نواختن آن لذت ببرید. اگر چه گیتار ممکن است جداب باشد، اما ممکن است نواختن آن چنین حسی نداشته باشد. من شخصا این اشتباه را با خرید یک warlockBC Rich انجام دادم. من دوست داشتم که نگاهش کنم، اما به محض اینکه من گیتار را دریافت کردم،  از نواختن آن احساس خوبی نداشتم.

 

2.     تحقیق درباره گیتار مورد نظر.

تحقیق کلید اصلی خرید گیتار است . گیتارها به شدت متفاوت هستند و فقط شما می دانید که نوع تن که می خواهید در کدام گیتار وجود دارد.

3.     محدوده قیمت خود را بشناسید.

این ممکن است برای برخی از ما یک نقطه "عطف یا شکست" باشد. من دوست دارم بودجه عظیمی برای خرید بعدی داشته باشم، اما متأسفانه این مورد ( دانشجوی کالج ) نیست. این نکته غالبا بیش از آن که باید نادیده گرفته می شود. سعی کنید از عشق ورزیدن به گیتاری که نمیدانید می توانید به آن بودجه اختصاص دهید اجتناب کنید.

4.     نو یا دست دوم.

به من اعتماد کن، من عاشق یک معامله خوب هستم، اما فکر می کنم در مورد خرید گیتار دست دوم باید همانند ماشین عمل کرد , اگر آنچیزی که میخواهید باشد پس آن را بدون فکر کردن بخرید .

5.     الکتریک یا آکستیک؟

در این مرحله در فرآیند خرید، شما باید در حال حاضر ایده ای از آنچه شما می خواهید داشته باشید. با این حال، این سوال هنوز مهم است. از خود بپرسید: "چه چیزی نیاز دارم؟" و "کدام یک از گزینه های من در طولانی مدت بهتر خواهد شد؟".

6.     بدانید که دنبال چه چیزی میگردید.

من توصیه میکنم قبل از اینکه لیستی از گیتارهای مورد نیاز خود ندارید وارد فروشگاه نشوید.

با هدف به فروشگاه موسیقی بروید، زیرا اگر تحقیقات خود را انجام داده باشید، بیشتر از بیشتر پرسنل خدمات مشتری می دانید. این شغل کارمندان خرید و فروش گیتار است که چیزی را برای شما به فروش برسانند، بنابراین اگر بدون اطلاعات به فروشگاه بروید ممکن است گیتاری که به آن نیاز ندارید را بخرید.

7.     سن شما مهم است.

در خرید گیتار سن شما بسیار موثر می باشد. مثلا خود من وقتی نوجوان بودم دوست داشتم با گیتارم صداهایی شبیه راک سال 1980 در بیاورم بنابراین گیتار هایی تهیه میکرد که همچین صدایی را بتوانم ازشون در بیاورم .سن و سال شما حتی در نوع کاور و کیسی که انتخاب میکنید و شکل گیتار بسیار موثر است .

 

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 441
  • بازدید کلی : 4,047